sobota 25. dubna 2015

MINI HAUL - IKEA

Před necelým týdnem jsem byla s rodiči v Ikee a i tentokrát jsme si docela nakoupili! :-)
 --------------------------------------------------------------------------------------------


- Tohle je podle mně uplně univerzální věcička. Můžete to mít jak na štětce, tak i na jinou část kosmetiky, taky jako květináč nebo jednoduše takový ten odkladovač pro různé vaše věci. 


- Tady u toho se hrozně omlouvám za kvalitu, vůbec nevím proč se mi to tak špatně vyfotilo:-(. Jinak tohle slouží jako taková sranda věc pro svíčku, kterou do toho dáte a tím jak tam jsou ty kolečka tak to pak při tmě docela svítí i kolem. (Ach jo, moje vyjadřovací schopnosti jsou na jedničku no:-D )


- Tahle lucernička je uplně roztomilá a vypadá hrozně dobře + tím, že je bílá se hodí všude. Když se dovnitř pak dá svíčka vypadá to strašně kouzelně!



- To samé tady se omlouvám za kvalitu fotky! Jinak typické co si koupí v Ikee skoro každý člověk jsou jejich super svíčky, které strašně krásně voní! Já jsem si koupila 4 vůně, ale dvě už jsem si zapálila a opět mi provoněly celý pokoj! :-) Jinak ta bílá je vanilková a ta červená je jahoda:-) 


- A jako poslední tu máme jejich bačkorky. V těch se tak dobře chodí a jsou strašně pohodlný! Já jsem sáhla po fialových jelikož mám i fialový pokoj a proto se mi sem do pokoje parádně hodí:-)

2 komentáře:

  1. vždy si odtiaľ donesiem sviečku! :) a kvetináč mám aj ja :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě jsou nákupy v Ikei doslova rujnující :D bez svíčky a nějaké květiny nikdy neodejdu :D

    OdpovědětVymazat