pátek 5. června 2015

DECOR WISHLIST

Poslední dobou si hodně potrpím na úklidu v mém pokoji a furt bych tam něco předělávala, protože se mi furt nezdá dostatečně podle mých představ. Takže jako blbeček si pořád zavírám dveře a poté do nich vcházím jen ,abych konečně kápla na to co mi tam chybí. V létě mně čekají moje 15. narozeniny a ,protože jsem strašně líná kupovat si ty "potřebné" věci do pokoje, tak si vždycky počkám na narozeniny, na Vánoce a různě na takovýhle svátky. Na kus papíru jsem si napsala několik věcí, které bych chtěla a které potřebuji. Takže tady je něco jako můj wishlist zaměřen na dekorace. 

1) Nové bílé povlečení 
° Bílé povlečení třeba s nějakými malými potisky, protože bych zase nechtěla mít čistě bílé, mému pokoji prostě ladí nejvíc. Ještě k tomu když mám bílý nábytek a fialovo-žluté zdi.



2) Polštáře 
° Už chci zahodit takové ty velké polštáře a prostě mít v mé posteli co nejvíc těch malých polštářků. Spát si jako někde v oblacích. Aahh!:-D



3) Papírovou lampu 
° To je taková další nezbytnost co mému pokoji chybí. Líbí se mi taková ta z Ikei ,která mimochodem není vůbec drahá a parádně by se mi hodila na místo, které je v mém pokoji prázdné. Jednu takovou (trochu jinačí než na obrázku) máme v obýváku a mamka mi jí nechce dát!!:-D



4) Svíčky 
° Těch vážně není nikdy dost. Super dekorace a taky užitková. Můžete si je dát kamkoliv, do čehokoliv. Prostě svíčky vždycky!

 


5) Květiny 
° Já jsem si chtěla koupit v Kiku umělý kytky, ale jelikož to prostě mám takhle v hlavě nastavený jsem si řekla, že vlastně jsou ty kytky "mrtvý" a já tam nechci mít nic umělého, i když se mi to prostě moc líbí.



6) Fotky (rámečky) na zeď
° Jde o to ,že fotky i rámečky mám (ale chtěla bych si jich nakoupit i víc, abych si je pak stejně jako všechny mohla dát na zeď), ale bohužel je mám schovaný v šuplíku, jelikož mám nějakou divnou zeď na ,kterou se potřebuje nějaká zvláštní vrtačka, která mi tam ty díry na držení těch fotek udělá. No a protože takovou vrtačku má jen strejda ,který od nás bydlí dál.. je to docela hardcore. Plus ještě k tomu si tam nemůžu dát ani ty samolepící lepíky.
Tak snad se to jednou podaří dát to na zeď. :-D



7) Obraz 
° Obraz je moje druhá možnost toho co dát na zeď. Kdyby jsem se nějak rozhodla a místa fotek bych tam chtěla něco jiného ,aby to nebylo tak chudé byl by to obraz. Už dřív jsem nějaký takový chtěla. Třeba s nočním NY, nebo s nějakým známým citátem, nebo prostě nějaký basic s květinou nebo něčím podobným. Ale zase je zde problém a to je ta zeď!!! :-D



8) Boxy na kosmetiku?
° Takovýhle jeden nový box na skladování kosmetiky by se mi opravdu hodil. Měla bych to všechno hezky pohromadě a vypadá to podle mně i pěkně. :-)



Tohle je tedy 8 věcí z dekorací, které bych.. nebudu psát potřebovala, ale docela by se mi hodili a možná i zhezčily a obohatily tak můj pokoj.

Do komentářů mi napište co naopak vy by jste potřebovali či chtěli z takovýhle dekorací:-)

xoxo TeriMiss.
  

8 komentářů:

  1. Pěkný vzhled blogu :) Tu papírovou lampu bych moc chtěla :D pak bych chtěla spoustu svíček yankee candle, nové povlečení, postel a vlastně celý nový pokoj.. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky bych chtěla celý nový pokoj :-D Děkuju :-)

      Vymazat
  2. Miluju dekorování... V hlavě mám představu o svém vysněném bytě, avšak mi chybí ten byt :D:D Zatím žiju v pronájmu, plánuju cestovat a tak nějaké doplňky atp vůbec neřeším ... Ale těším se až to jednou příjde, to bude bájo :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stejně to mám i s mým pokojem, taky si vždycky představuju kam bych co dala, co bych tu chtěla či nechtěla, ale nakonec to vždycky nechám při starým. :-D Přeju ti ať ti to všechno výjde tak jak bys chtěla:-)

      Vymazat
  3. To je snad náhoda ale když bych skládala takovýhle svůh wishlist tak tam budu mít přesně ty samé věci :D

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhoda?? Nemyslím si. o_O ..Promiň to prostě nešlo nenapsat! :-DD

      Vymazat